czwartek, 26 lutego 2015

Autoportret

Witajcie :)

O Kawie i Nożyczkach nie zapomniałam ;)  Następna zabawa dotyczy pokazanie fotki siebie samej czyli inaczej swój autoportret i zrobienia w technice scrapbookingu. Wzięłam się więc za pracę. Napiszę szczerze. Nie jestem aż taka fotogeniczna. Jest to dla mnie pierwsza tego typu technika. Zdecydowałam jednak odważnie pokazać fotkę siebie. Technika scrapbooking hmm nie jest dla mnie łatwa. Nie wiem, czy dobrze mi wyszło, zastosowałam papiery do scrapbookingu. O scrapbookingu dowiedziałam się dzięki mojej znajomej Elizie. Na początek. Sama uczyłam drukować sobie fotki. Wyszły mi całkiem krzywe. Wcale nie zrażając się postanowiłam dać je takie jakie są. 





A Oto moja praca :)





Co, do prac jakie widziałam u znajomych dziewcząt biorących udział w tej zabawie. Wciąż mnie zachwycają swoją oryginalnością. Stąd dla mnie są takie piękne.
Pozdrawiam Was Cieplutko :* :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa kompozycja, skomplikowana, a jednak jest równowaga jakaś. I motyl na środku :) Naprawdę fajny autoportret :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba :) Bardzo Dziękuję :) sporo czasu nad tym próbowałam kombinować co, by z tego wyszło. Udało się :)

      Usuń
  2. Dużo cięć w liniach, ale mimo to jest w tej pracy spokój i cisza... cisza motyla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. udało się, pełen blasku wpis!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna praca! Wpadla mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie tam się podobają te całkiem krzywe zdjęcia :)) Potwierdzam, z pracy bije spokój i cisza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna praca!
    ...nie bardzo dowierzam, że nie miałaś przedtem do czynienia ze "skrapowaniem"! pomysł, by kolory na zdjęciu współgrały z zastosowanymi papierami jest bardzo stylowy, podobnie jak Twoja kompozycja
    dla mnie całość pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bardzo! Cardmaking to, mój początek :) od znajomej Elizy Jagoda, kiedy to zachwycałam się jej kartkami i albumami. Nie robiłam albumów ze zdjęciami ani LO, za to kartki z użyciem papierów do scrapbookingu tak. To, co pokazałam to moja pierwsza praca z użyciem zdjęcia :)

      Usuń
  7. Drogie Dziewczyny, bardzo dziękuję za miłe słowa jakie napisałyście tutaj oraz za odwiedziny, fajnie mieć uczucie poznania Was oraz Waszych prac. Miło mi!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny wpis:) bardzo fajne są te krzywe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybyś nie napisała, że fotki takie po prostu wyszły, pomyślałabym, że celowo zrobiłaś takie krzywe xD Elegancka kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to fakt - Twój wpis jest takim oddechem wśród innych głośnych i mediowych wpisów. fajny pomysł z tymi krzywymi fotkami (bo przecież efekt był zamierzony i tego się trzymajmy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały wpis! Bardzo podoba mi się układ ,dobrane kolory i maleńki motylek

    OdpowiedzUsuń