niedziela, 17 września 2017

Moje pierwsze tajemnicze ATECIAKI inaczej ATC.

 Witajcie!!!

Coraz bardziej wydłużają się wieczory, ach te tajemnicze mroki jesienne....

Na jednej ze stron, ech...Od dawna zachwycałam się tymi prostokącikami na zdjęciach niektórych Scraperek, jeszcze nie wiedziałam, że to ATC. No, więc wróćmy do tej stronki skąd wiele na ten temat dowiedziałam się. Właśnie, z tej stronki ArtGrupa ATC wyzwanie: Mystery  biorę udział w wyzwaniu o tematyce "Mystery" tak, tak tajemnica. A jak mój tytuł wskazuje, będę pokazywać moje pierwsze ATC aż trzy. W tej tematyce podałam Koło Tajemnic...a koło na swój sposób również bywa tajemnicze w dziwacznych wzorach, w jesiennych barwach oraz żyje dla nas zupełnie nieznaną energią w środku... Mandala inaczej koło nie są stałe... A o tym przekonacie, jak dłużej im przyjrzycie...



Zdjęcia moich trzech prac :)
 wszystkie 3 ATC 

ATC 1

ATC 2

ATC 3
Serdecznie Was Pozdrawiam i Dziękuję za odwiedziny :)


13 komentarzy: