piątek, 28 lutego 2014

Karteczka na moje pierwsze wyzwanie ;)

Pobawiłam się i postanowiłam pierwszy raz dać na wyzwanie jedną karteczkę dla Scrap.com.pl

link tu: Scrap.com.pl


Przechodzę od razu co wykorzystałam: jak widzicie wykorzystałam papiery UHK Gallery (moje ulubione), ale nie tylko te. Do kwiatków wykorzystałam zwykły papier biały A4 i bristol kolorowy.

ze sklepu Sklep Scrap.com.pl zostały wykorzystane takie materiały:

Narzędzie do tuszowania

Maskę w formie kafelek maroku

W sklepie również zakupiłam dłutka do embossingu, które wykorzystałam do zrobienia kwiatków, również z własnego kształu wyciętego jak i z wykrojnika Joy nr.0156 również zakupionego w  sklepieScrap.com.pl Dodałam w prezencie otrzymane od nich serce wycięte z tekturki  :) to wszystko.

A oto zdjęcie może nie najlepsze, ale coś przedstawia :)

Kartka z sercem i kwiatkami

a tak wygląda z tej strony
Wyzwanie #41





2 komentarze:

  1. Szczerze życzę Ci powodzenia:) Będę trzymać kciuki! Nie tylko do 15-go marca, ale tyle, ile będzie trzeba xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Najważniejsze, że miło jest jak wspierasz :)

      Usuń